MySpace Playlist at MixPod.com
今日,我比英文老師——Miss鄭罰留堂呀!!!
講起噚日我冇做Pre S1,Miss鄭就活要罰
我留堂,劉Sir(班主任)都話欠交三樣先罰我
哋留堂呀!!!e+我欠一樣就罰我,冇病呀!!!好
彩,有曉琳同我一齊.
4月11日:
前兩日,老豆帶左我同阿哥反大陸,最初,就係好happy嘅!!!
但系,去到就唔係la!!!
去到坐左五個鐘車[汗],落左車之後,以為可以去酒店訓下,但系仲要周圍去,
真系想死!!!
4月12日:
琴日,七點幾就要起,食左個包,跟著又要坐三個鐘頭車[驚左坐車],到左增
城,拜山.拜完山諗住有一日可以去玩la,點知老豆話第二日要[跑馬],真係好想
打佢.
反到香港,好彩可以去姑媽到[過夜],又可以見薯仔la!!!