MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

[\●*`.,!*明明知道沒結果〃|°×"深深愛你又如何‥×*||!
jenny20000
暱稱: ~■Kai WiNg┘∞
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2009-11-15
2009-09-29
觀賞愛出貓
回到校園滴日子
仲有4天的假期
文章分類
全部 (50)
小妮日記 (14)
小妮之~不滿編 (1)
小妮之~生氣編 (1)
小妮之~好攰編 (1)
小妮之~好悶編 (4)
小妮之~開心編 (7)
中學生活 (3)
去街日記 (1)
考試遍 (5)
家庭編 (1)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
168fun論壇
仁濟醫院林百欣中學
明報新聞網
維基百科
樂貓·BlOg
貓•家•友
貓奴日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 22
今日人氣: 0
累積人氣: 1221
站內搜尋
2009 年 4 月 21 日  星期二   晴天


六年以黎第一次的留堂@o@ 無奈 分類:

今日,我比英文老師——Miss鄭罰留堂呀!!!

                           講起噚日我冇做Pre S1,Miss鄭就活要罰

                           我留堂,劉Sir(班主任)都話欠交三樣先罰我

                           哋留堂呀!!!e+我欠一樣就罰我,冇病呀!!!好

                           彩,有曉琳同我一齊.

2009 年 4 月 16 日  星期四   晴天


2009-04-16 不滿 分類: 未分類

4月11日:    

                          前兩日,老豆帶左我同阿哥反大陸,最初,就係好happy嘅!!!

                          但系,去到就唔係la!!!

                          去到坐左五個鐘車[汗],落左車之後,以為可以去酒店訓下,但系仲要周圍去,

                          真系想死!!!  

                          4月12日:

                          琴日,七點幾就要起,食左個包,跟著又要坐三個鐘頭車[驚左坐車],到左

                          ,拜山.拜完山諗住有一日可以去玩la,點知老豆話第二日要[跑馬],真係好想

                          打佢.

                          反到香港,好彩可以去姑媽到[過夜],又可以見薯仔la!!!