今日一番到學校..
就做埋仲未做完既功課..中文..^^
嘩..第一堂就係dr bough 堂..=='''悶悶地..
then係maths..訓覺!!!又又又聽唔明佢講乜喇!!慘!!
之後就係中文堂喇!!!差d唔記得交功課..>v<"唔知點解近排d中文堂冇咁悶好似..=='''
跟住就係gs堂喇!!好悶好悶..
我訓左覺牙竟然....勁!!呵呵~~
到左PE..
哈...丁姐仲未到..?!去左剪指甲,.,,好搞笑!!
小星俾miss張鬧左一陣..我都有份..
唉..我咪去同miss張講囉..使唔使咁惡牙!!>w<"
超驚囉~~~~~kai既..仲要同第二個miss講,,唔使咁牙ma...唱通街丫有病!!
俾佢鬧鬧鬧....煩到牙媽都唔認得!!
最後就係中史..
唔悶..不過最尾都訓左幾mins咁多!!^^
miss鄭教..好好多\\=='''''''''以前miss lau教..悶到痴根!!!!
訓左學呢..就去左m記一陣!!
之後就番屋企..車文同小星又去我屋企喇happi^^
去到...佢地要係出面等..><sorri牙..因為..牙叔仲未走..
屌..!!今日咁遲仲未走架..><"妖你!!終於都走左喇..我當然即刻打俾小星佢地啦~~
^^...then就開始織左一陣頸巾.....打牌..=v+..^^好好玩..
不過大家都一邊玩一邊織..大家都好慢打得..我都係==
咁大家就停左打牌..織頸巾喇!!!
車文好慘..!!==''''織完又拆..拆完又織..最後都係決定唔織住,,,遲d再去買冷!!-v-"
又玩電腦..又織..^^又食野..^^
唉..車文sor牙..搞到你俾人鬧..咁遲番!!!唉..
以後冇得黎..><"..唉..><"><"><"><"><"
同你傾計also happi^^"
ps**梁晉寧..俾心機牙..快d完成埋佢^^"
|