* 寫日記 * * 我要改野 * * 登入囉 *
暱稱: 小寧
性別: 女
國家: 香港

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...
* 朋友仔 *


..

2006 年 10 月 13 日  星期五

今日一番到學校..

就做埋仲未做完既功課..中文..^^

嘩..第一堂就係dr bough 堂..=='''悶悶地..

then係maths..訓覺!!!又又又聽唔明佢講乜喇!!慘!!

之後就係中文堂喇!!!差d唔記得交功課..>v<"唔知點解近排d中文堂冇咁悶好似..=='''

跟住就係gs堂喇!!好悶好悶..

我訓左覺牙竟然....勁!!呵呵~~

到左PE..

哈...丁姐仲未到..?!去左剪指甲,.,,好搞笑!!

小星俾miss張鬧左一陣..我都有份..

唉..我咪去同miss張講囉..使唔使咁惡牙!!>w<"

超驚囉~~~~~kai既..仲要同第二個miss講,,唔使咁牙ma...唱通街丫有病!!

俾佢鬧鬧鬧....煩到牙媽都唔認得!!

最後就係中史..

唔悶..不過最尾都訓左幾mins咁多!!^^

miss鄭教..好好多\\=='''''''''以前miss lau教..悶到痴根!!!!

訓左學呢..就去左m記一陣!!

之後就番屋企..車文同小星又去我屋企喇happi^^

去到...佢地要係出面等..><sorri牙..因為..牙叔仲未走..

屌..!!今日咁遲仲未走架..><"妖你!!終於都走左喇..我當然即刻打俾小星佢地啦~~

^^...then就開始織左一陣頸巾.....打牌..=v+..^^好好玩..

不過大家都一邊玩一邊織..大家都好慢打得..我都係==

咁大家就停左打牌..織頸巾喇!!!

車文好慘..!!==''''織完又拆..拆完又織..最後都係決定唔織住,,,遲d再去買冷!!-v-"

又玩電腦..又織..^^又食野..^^

唉..車文sor牙..搞到你俾人鬧..咁遲番!!!唉..

以後冇得黎..><"..唉..><"><"><"><"><"

同你傾計also happi^^"

ps**梁晉寧..俾心機牙..快d完成埋佢^^"

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 61 | »

« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031