jenny6
暱稱: 靖靖
性別: 女
國家: 加拿大
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-01-03
2011-09-24
開始
2009-10-07
2009-09-30
文章分類
全部 (114)
日誌 (25)
祕密 (1)
評估 (4)
未分類 (86)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 114
留言總數: 344
今日人氣: 1
累積人氣: 3452
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 16 日  星期四   晴天


生日來臨啦~~ 感動 分類: 未分類

哈哈....唔打Blog咁耐,一打Blog就梗係起我生日呢一日打啦!!xD

大家都超級有心呀~~xD

起12:00個時就Send訊息呀!!超級興奮~~xD

今日同好多人一齊去睇『哈利波特:混血王子』~~

好好睇呀!!

不過呢...起個個校長死個時,我同鎧禔都喊左出黎~~xD

睇完呢套咁好睇既戲之後就去打保齡啦!

不過呢....Zoe啦,小傻啦,天恩同麻加姐都好勁呀!!

但係梁志日開頭好勁,之後就畀鄒曉鋒追翻啦!xD

都係個個曾梓浚最廢~~xD

打完保齡就去影貼貼啦....

不過話走個時,突然彈左個蛋榚出黎好開心呀~~xD

差D就喊左出黎T^T...

我既願望第一個就當然諗到FdFd啦~~

希望可以一齊呀~~~xD

今日真係好開心呀!

講真既...真係好鐘意大家既禮物~~

好...

真係好感動呀...大家都記得我既生日~~個個都SmS或者電話呀...等等...

上年好唔開心嫁...冇人記得我生日T^T...

不過...今年...大家Fd左好多~~xD

今年係我最開心最難忘既生日呀~~xD

可能未來還會有更多的開心和難忘的年生日,不過...我一定會記起我和大家在一起的生日~~




訪客留言 (返回 jenny6 的日誌)


GIX2TK 於 2009-08-03 08:58 PM 發表:
對唔住呀`
你生日都冇Send SMS比你`
不過我生日你又Send SMS比我
你太好了啦`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tracyw0ng 於 2009-07-29 04:38 PM 發表:
HAPPY BIRYHDAY TO JENNY!`
遲到左;吾介意丫嘛?`
表妹`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ms_fishjai 於 2009-07-24 01:12 AM 發表:
出街吾嗌俄/_\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wfm 於 2009-07-21 08:33 PM 發表:
C0MMENT;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kwanandanson 於 2009-07-20 01:57 PM 發表:
A later HAPPY BIRTHDAY!!`=]
wish you all the best,,
good results next year,,
EVERYTHING WILL B.O.K.!!`XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wing2aggie3 於 2009-07-17 12:09 AM 發表:
>___做咩唔黎CM呵!!
我一定雙倍回比你!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



alisonho1995 於 2009-07-16 10:09 PM 發表:
真的很遺憾....沒來(有想哭的感覺)
總之一句 生日快樂!!
以後會是更好的朋友=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝~~xD
唔緊要啦....第時我地再約出黎咪得囉~~xD
我都係咁話...希望可以同你地一齊再有更多既美好回憶~
Posted at 2009-07-17 08:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chong_mia 於 2009-07-16 10:08 PM 發表:
你上年都叫無人記得你生日-,-唔係掛...
不過都生日快樂啦
一日要開心過一日喇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝~~xD
真嫁..上年真係冇人記得我生日嫁T^T...
你都要每日咁開心呀!xD
Posted at 2009-07-17 09:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



karen_119 於 2009-07-16 10:04 PM 發表:
我也看到你想哭的樣子喔~
>3HAPPY BIRTHDAY~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀~真係好驚嚇呀...
諗唔到冇啦啦會彈左個蛋榚出黎~~xD
多謝你呀~xD
Posted at 2009-07-17 08:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sunnyasdqwe 於 2009-07-16 09:02 PM 發表:
睇黎....
maybe in few years
it's will be more interesting la~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]