哈哈....唔打Blog咁耐,一打Blog就梗係起我生日呢一日打啦!!xD
大家都超級有心呀~~xD
起12:00個時就Send訊息呀!!超級興奮~~xD
今日同好多人一齊去睇『哈利波特:混血王子』~~
好好睇呀!!
不過呢...起個個校長死個時,我同鎧禔都喊左出黎~~xD
睇完呢套咁好睇既戲之後就去打保齡啦!
不過呢....Zoe啦,小傻啦,天恩同麻加姐都好勁呀!!
但係梁志日開頭好勁,之後就畀鄒曉鋒追翻啦!xD
都係個個曾梓浚最廢~~xD
打完保齡就去影貼貼啦....
不過話走個時,突然彈左個蛋榚出黎好開心呀~~xD
差D就喊左出黎T^T...
我既願望第一個就當然諗到FdFd啦~~
希望可以一齊呀~~~xD
今日真係好開心呀!
講真既...真係好鐘意大家既禮物~~
好...
真係好感動呀...大家都記得我既生日~~個個都SmS或者電話呀...等等...
上年好唔開心嫁...冇人記得我生日T^T...
不過...今年...大家Fd左好多~~xD
今年係我最開心最難忘既生日呀~~xD
可能未來還會有更多的開心和難忘的年生日,不過...我一定會記起我和大家在一起的生日~~
|