jenny724
暱稱: 亞綸....TiAmo...
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-05-12
2008-04-11
3a blog--copy
2008-02-06
2008-02-05
文章分類
全部 (204)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 204
留言總數: 69
今日人氣: 13
累積人氣: 2889
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 

 

 

 

2006 年 11 月 3 日  星期五 晴天

  今日終於測完驗啦∼  唉....仲未派測卷,我都知我

自己d成績點啦..日文我有成半冇做..so吾會高分得去邊

∼都吾知系今次難定系我溫得吾好??但我今次比之前溫多左,

但...我估我真系吾溫會好d..

  數學卷一個張卷最後個條我識ge∼但我寫錯左,唉..電

腦更加吾洗講..成份卷有邊題知佢講咩..總知一句講曬..

今次會好低分..一定會比人罵......

  今日放左學之後,我去左mandy home eat 

lunch,因為下午要番學校,因為參加左一個科學比賽,比

人叫,我都吾想參加..我買左個包,但上到去,佢牙媽叫左我

eat飯,個包帶左番屋企∼之後mandy同張xx話要去新

北江行,我同左佢地行左過去,再同佢地行左一陣,我就番左屋

企..

  系屋企,我個頭就超痛,去到e家都系咁..吾知聽日會吾

會好d呢??

刊登時間︰2006-11-03 11:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]