今日,,EMILY早退
哎,.....
今日IH課
有一樣野令我好唔開心
我已經唔想再講係咩事
不過後來知道左 唔係我既錯
XD
最近 成日都為左SWIMMING GALA煩
好累......
今日調左位
好野~唔洎再比歐陽卓劻煩
本身同EMILY坐 點知老師又調左我同DICKSON坐
哎.....好在 後面有DOROTHY
我先冇咁悶。