JENNY之BLOG~
一個經常打一D好無聊既日誌,,經常打錯野,,如果有咩得罪,,在呢到說「SORRY」
jenny829
暱稱: JENNY~
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-04-03
2008-03-31
2008-03-29
2008-03-28
2008-03-27
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 97
今日人氣: 33
累積人氣: 2275
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 17 日  星期五   晴天


2007-08-17 分類: 未分類

今日去左補習,,ANN CHAN 番左黎啦,,HAPPY

今日補習講D野好正,,好多都係我最中意聽既課題..

不過,,我見到KELLY好似一面唔明白的樣子,,

想必,,你一定係新黎,,唔係太習慣MISS 講果D簡寫,,用語等

其實,,你一有唔明既地方,,就可以問MISS OR 呀SIR,,

佢地一定會HELP你,,

如果你唔敢,,你可以試下找我OR ANN CHAN嫁

雖然我地唔係好PRO,,

BUT,,如果你唔介意,,都可以諗下嫁!!

補完之後,,同ANN CHAN去左SHOPPING一陣,,

之後去左學英文

好野,,今日唔洗DANCING

今日呀CASS冇番

佢唔舒服,,

哎,,叫果個咁既JEREMY黎

佢......令我諗起一年前同我講過既野,,,

哎....唔想講果樣野,,,,諗起都覺得恐怖,,

之後,,我地今日學ART

做一個木屋

我想做WINDOW

唔知點做,,只好叫PAUL  HELP我

點知,,佢CUT到自己的手

勁大聲講「FXXK」

哎....SORRY  佢仲要唔理個傷口

我叫佢理  佢先好似剛剛醒哂咁

先去理佢,,

佢理完之後,,又話HELP我再做個WINDOW 

我唔比,,佢又話「IT IS OK」

我都係唔比,,

佢先唔做

佢又勁講中文

勁好笑~