GOOD SHOW *'' *V*
...Wakaka''...好開心呀!''...個Band Show好成功呢''
>3<''...個朝要10點集合..話要her(Her姐係彩排也=])
...根往her個時要等架ma..一定係好悶架啦.''..咁米揾
Vivian sd 信息也..kaka..同佢講左d好秘密ga問題唷XD''
^ ^''...我唔會講架丸!~*可以講ga係..個d飯好唔好食囉係!
..咁我地個band叫做''c''...姐係4拍4..Music*..
我地夾''童話''...超多人叫Encore''^o^..真係好開心架XD''..
咁散個時..打左比Kammy+丸''..同佢地講Good Show唷^^
|