人氣:4822 jennyhui : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
呀栩╳╳____之記 D ! ○R Y ★
jennyhui
暱稱: 亞栩
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

:: 最新日誌 ::
2007-04-04
2007-03-24
2007-03-03
2007-02-27
情人節 '' *

:: 日誌分類 ::
全部 (61)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
ANGEL個XANGA
JOVI個XANGA
LONG為XANGA
朱琪XANGA
呀屎XANGA
呀洛XANGA
屎汶XANGA
振匡XANGA
臭蚊XANGA
趙子XANGA
德華XANGA

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2007 年 1 月 19 日  星期五   晴天


2007-01-19

哇..我個qooza又變左週記啦-v-''

好好好=v=等我講下呢個星期三開始ga野啦啦啦~*)) ^ ^

 17-01-2007 ''=]

- 生日快樂呀杜杜杜 > v< ''  又係呢句''..愈大愈令女哇XDD''

    咁我就6:30起左身...約左Audrey係M記牌等=]

要比個surprise比杜杜杜呀 ^ ^''

好早呢..條街冇咩MST人..=]...空氣好舒服呀> <''

同Audrey去左大埔墟...去撞鄭卓朗同馮柏唯=v=

佢地己經買左個CAKE啦 ~*''

芒果Cakecake呢''>>好味好味唷*..uu\\

行返MST..''勁同馮柏唯係到吹水=]

馮柏唯=栗子怪 @O@ (  十分討厭栗子蛋糕囉*)

上到去...Ready好哂=)..同人慶祝生日係一件好幸福ga事來架^*^

我比杜ga禮物係---- 頸巾 !!!我自己織架XDD'' 令呀!

要唔該哂2E的同學仔 > V< ''

冇因為我熄燈而不滿呢XDD''

HAPPY BIRTHDAY啦~*''=]

食左個桃..就打鍾了-00-''

LUNCH..

同杜..江..律 ..Audrey食=]

哇哇哇 @ @..激吻呢 !!!''

我諗得係到食野果d人先get到囉XDD''

放學..''

唱KKK...同杜..江..輝媽媽..苼同埋Oscar''

好好玩+好好笑>o<''

佢地唱歌都幾得架喎-...

唱光之美少女 XDD''

又係D!N囉XDD''

可惜..我6:00就走了=(

生日快樂呀杜=)

18-01-2007

車 車生日快樂=)

禮物後補啦XDD''

放學要班會..OH...唔去Choir了....''

哈...唔該許子健喎..話我知association係有 a的XDD=]

曾嘉榮=V=你廢唔廢D呀??''

咁都唔識分===]''

哇卜卜=00=''

多謝呀黄文文..''> <''

果個鮮綠荼好好飲呢..XD''

Meeting完啦..''

決定打Biano..''> <

So我地要格下d $$

我啦..雞翼..呀蚊..安.Pinky ..Yume..細細粒..屎汶..Rebekah''

行遍成個大埔=v='...好攰呀----'']]

但係十分期待呢個活動呀> <''

走..同蚊搭車車返屋企啦=)

今日..''

冇咩特別囉..''=]

坐呢個位都好好呢^ ^''

係Geo果時..''

勁玩...

我同Ling仲同李偉玲講馬浩然中意左人XD''

點知佢真係好似呀媽咁叫馬浩然唔好拍拖=V=

O哂咀囉係-00-''

哈哈..比我地見到D野喎-----''

セ係愛社就有個Love字架??!! XDD''

咁又唔見LU有??賴Ling有??''

偏偏得佢XDD''@V@

哈哈..我地會十卜你架 !!

add oil..''

放學..

去左杜屋企''=]

仲有自閉啦..江啦..杜妹妹..仲有Oscar囉''

打牌=v=''

都係雞湖最好!!>v<'\'

唔使煩呀ma XDD''

走了..補習=(