哇..我個qooza又變左週記啦-v-''
好好好=v=等我講下呢個星期三開始ga野啦啦啦~*)) ^ ^
17-01-2007 ''=]
- 生日快樂呀杜杜杜 > v< '' 又係呢句''..愈大愈令女哇XDD''
咁我就6:30起左身...約左Audrey係M記牌等=]
要比個surprise比杜杜杜呀 ^ ^''
好早呢..條街冇咩MST人..=]...空氣好舒服呀> <''
同Audrey去左大埔墟...去撞鄭卓朗同馮柏唯=v=
佢地己經買左個CAKE啦 ~*''
芒果Cakecake呢''>>好味好味唷*..uu\\
行返MST..''勁同馮柏唯係到吹水=]
馮柏唯=栗子怪 @O@ ( 十分討厭栗子蛋糕囉*)
上到去...Ready好哂=)..同人慶祝生日係一件好幸福ga事來架^*^
我比杜ga禮物係---- 頸巾 !!!我自己織架XDD'' 令呀!
要唔該哂2E的同學仔 > V< ''
冇因為我熄燈而不滿呢XDD''
HAPPY BIRTHDAY啦~*''=]
食左個桃..就打鍾了-00-''
LUNCH..
同杜..江..律 ..Audrey食=]
哇哇哇 @ @..激吻呢 !!!''
我諗得係到食野果d人先get到囉XDD''
放學..''
唱KKK...同杜..江..輝媽媽..苼同埋Oscar''
好好玩+好好笑>o<''
佢地唱歌都幾得架喎-...
唱光之美少女 XDD''
又係D!N囉XDD''
可惜..我6:00就走了=(
生日快樂呀杜=)
18-01-2007
車 車生日快樂=)
禮物後補啦XDD''
放學要班會..OH...唔去Choir了....''
哈...唔該許子健喎..話我知association係有 a的XDD=]
曾嘉榮=V=你廢唔廢D呀??''
咁都唔識分===]''
哇卜卜=00=''
多謝呀黄文文..''> <''
果個鮮綠荼好好飲呢..XD''
Meeting完啦..''
決定打Biano..''> <
So我地要格下d $$
我啦..雞翼..呀蚊..安.Pinky ..Yume..細細粒..屎汶..Rebekah''
行遍成個大埔=v='...好攰呀----'']]
但係十分期待呢個活動呀> <''
走..同蚊搭車車返屋企啦=)
今日..''
冇咩特別囉..''=]
坐呢個位都好好呢^ ^''
係Geo果時..''
勁玩...
我同Ling仲同李偉玲講馬浩然中意左人XD''
點知佢真係好似呀媽咁叫馬浩然唔好拍拖=V=
O哂咀囉係-00-''
哈哈..比我地見到D野喎-----''
セ係愛社就有個Love字架??!! XDD''
咁又唔見LU有??賴Ling有??''
偏偏得佢XDD''@V@
哈哈..我地會十卜你架 !!
add oil..''
放學..
去左杜屋企''=]
仲有自閉啦..江啦..杜妹妹..仲有Oscar囉''
打牌=v=''
都係雞湖最好!!>v<'\'
唔使煩呀ma XDD''
走了..補習=(
|