| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 2008 年 2 月 2 日 星期六  |
|
y0ur l0ve Is all I thInk ab0ut!-*~]
|
1 luv mY l0ve |
今日2點幾同牙爸.......
去見家長...
老師冇咩特別好講....
跟住見之後,番HoMe,
換33,就同呀靖出去MK
同呀靖BuY倉鼠D野....
之後就番黎啦....
妖....今日全日落雨....
好落唔落今日至黎落...
T0:所有FD子..
祝...
新年快樂!@豆多d利是喔!
FoRm:小靖兒.
I just close my eyes and I'm with y0u
and all that I s0 want t0 give y0u babe
 |
|
|
 2008 年 2 月 1 日 星期五  |
|
y0ur l0ve Is all I thInk ab0ut!-*~]
|
1 luv mY l0ve |
好ya~放假啦...
今日係音樂會...
所以12點30分就.放學啦...
今次個音樂會冇中一果時咁好睇..
冇咁higt...
可能冇咩快歌啦....
雖然今日開始放假....
但係聽日係家長日....
唉...
又唔知miss會講d咩...
見完家長,可能出mk...
------------------------------------------
T0:所有FD子..
祝...
新年快樂!@豆多d利是喔!
FoRm:小靖兒.
I just close my eyes and I'm with y0u
and all that I s0 want t0 give y0u babe
 |
|
|
 2008 年 1 月 28 日 星期一  |
|
y0ur l0ve Is all I thInk ab0ut!-*~]
|
1 luv mY l0ve |
我又有幾日冇打啦...SoR!?
星期6果日同呀靖,呀茵,呀靖個fd去MK
我地去左MK BUY33過年...
我BUY左一件3同一條父..
呀靖BUY左隻倉鼠...
好得2牙...
一隻肥一隻冇咁肥....
7點幾又番HOME...
-----------------------------------
今日放左學...
去左呀靖HoMe.....
睇鼠鼠....
呀靖幫佢地洗白白...
之後我玩左陣...
就放番入去lu...
------------------------------------------
我都好想好想養牙...

I just close my eyes and I'm with y0u
and all that I s0 want t0 give y0u babe
 |
|
|
 2008 年 1 月 22 日 星期二  |
|
y0ur l0ve Is all I thInk ab0ut!-*~]
|
1 luv mY l0ve |
我好耐冇打日記啦...
星期6果日同左呀靖,呀茵去左MKbuy33
buy完..hea左陣..
就番左麗晶...
去左9公玩...
7點幾又番屋企lu

◆◆◆就黎新年啦..希望大家都會開開心心啦! ☆☆☆
I just close my eyes and I'm with y0u
and all that I s0 want t0 give y0u babe
 |
|
|
 2008 年 1 月 17 日 星期四  |
|
y0ur l0ve Is all I thInk ab0ut!-*~]
|
1 luv mY l0ve |
今日3點9去左接呀靖放學...
跟住係德福hea左陣...
等呀茵放學....
跟住就去左MK....
佢地buy鞋...
5點幾到...
番左黎...
去9公玩...
7點番home lu!?

I just close my eyes and I'm with y0u
and all that I s0 want t0 give y0u babe
 |
|
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 26 | »
|