happygirl;)
jennytsou
暱稱: 豆腐
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
=-=...兩年沒上qooza=...
...我的世界有點改變了...
....刺激啊....~~
媽媽~~你噶女系白癡啊...
爛gag..幾好笑...自己...
文章分類
全部 (105)
友情篇 (17)
生活篇 (42)
學校篇 (43)
未分類 (3)
日誌統計
文章總數: 105
留言總數: 118
今日人氣: 8
累積人氣: 2235
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
皇子 (Icyui)
dietsou (dietsou)
靜'-Noel. (chanpuibin)
- 〝]婆婆 ... (tiffany7)
M0nkey馬嬲 (iloveu714)
cwy‵minnie (MINNIEBLOG)
b朗 (tseszelong)
`ELM0 (elm00000)
- (yannie628)
"Ivan">< (ivan_9423)
suetsuet;P (snowyleaf)
/.> Rainy tear =w... (Vinny_1031)
°┼♠Tung°× (tungli20)
[▋..[[ CHING ◇◆... (chocolate263)
゚∫ TRaCy ∼゚ (TRACY1109)
詠意 (sophia116)
″ ﹎迷、 (PKLY)
♥♥翼Babii x蜜奶 (syrabbit)
`★KY (yuki95118)
敏﹏ⓜay (may96)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 12 月 10 日  星期四   晴天


陸運會開始了 不安 分類: 學校篇

今日就系陸運會啦~~

雖然好開心,但系都好擔心啊

今日我參加左四個比賽

跨欄摞左一個金牌...好開心啊

仲有...今日我惗到一個好爛噶gag...

但系D人話我噶gag爛到笑5出嘍

搞到我好傷心

我系咁講噶:

你要加油啊(對住信社噶人同同學講)

不過5好加汽油,好浪費錢噶,仲會造成溫室氣體......(仲有好多影響,但系我5講啦,聰明噶人應該值噶~~)

所以你要加柴油啊,有冇睇政府噶廣告:我換左拉(汽車噶裝置,可以減少空氣污染)你呢?

所以用柴油啊....

點知被人打(想像噶)

好5好笑啊?啤面來啊

請各位留低cm啊,至少笑下啦!!!!

多謝多謝各位噶支持!!

發表時間:2009-12-10 08:24 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 11 月 24 日  星期二   晴天


好爛啊...個gag 開心 分類: 學校篇

里一日....

我明白左一件好重要噶事

并明白佢噶好笑之處

爛gag1:

里一日..............

許耀成(數學老師)企度上課

當佢開左部projecter

佢就奇道:點解個畫面咁5清楚噶?!

經過我地班噶一番取笑

原來...佢5記得拉個幕

爛gag2)

有一日....

有個校工來左我地班

果陣時許耀成企度上梗堂

我做梗ws時

突然間聽到佢彈出一句:劉家忠去朗誦

當時我以為佢搞爛gag

點不知原來系果張紙仔上面寫噶

真系笑死我地班啦

發表時間:2009-11-26 07:35 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]