我覺得我地班d人事關係勁差
真係好煩呀
我最憎li d 野呀
其實CN都唔係好衰姐
做乜甘憎佢隻
特別係YW同KS呀
佢地咩都講一餐ge
嗰日如果唔係有CN
YW就慘la
如果佢知道左
仲會唔會甘對CN 呢?
我覺得CN好似冇甘憎YW la
係班到. . . 我有好多人都憎
特別係AL 呀
佢好死人憎呀
又衰又口臭
仲有C都係呀
鬼唔望佢地死呀
至於其他人. . .都馬馬地la
Y我都馬馬地
因為AL衰過佢
簡直係駝衰家呀
仲有唔知點解我有d憎. . .
有錢. . .得意. . .受歡迎. . .扮野. . .嚴三嚴四. . .話人唔話自己. . .罵人同煩ge人
仲之就死人憎la
我都知你睇到頭都大埋嫁la
不過睇唔明唔好煩我
我打死你呀
|