╰..."▂×強☆|!▋↘之日記_____*

2006 年 2 月 25 日  星期六   晴天


今日去左打波~~ 分類: 未分類

琴日好早就訓左∼∼因為去踢完波黎∼∼

今朝一起身∼∼望望個鍾∼∼

10點....

係我近排最晏起身既一次∼∼

跟住梁文就問我打唔打波∼∼我見冇野做咪話去囉∼∼

跟住李逸朗又問同一條問題.....=.=....

跟住又話去喇∼∼跟住1點就去打波喇∼∼打打下∼∼

呀永黎左∼∼跟住又一齊打∼∼打到6點幾∼∼

同羅友同埋李逸朗去左啟豐食野∼∼食完就番屋企∼∼

咁就好無聊過左今日∼∼






訪客留言 (返回 jerry223 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]