琴日好早就訓左∼∼因為去踢完波黎∼∼
今朝一起身∼∼望望個鍾∼∼
10點....
係我近排最晏起身既一次∼∼
跟住梁文就問我打唔打波∼∼我見冇野做咪話去囉∼∼
跟住李逸朗又問同一條問題.....=.=....
跟住又話去喇∼∼跟住1點就去打波喇∼∼打打下∼∼
呀永黎左∼∼跟住又一齊打∼∼打到6點幾∼∼
同羅友同埋李逸朗去左啟豐食野∼∼食完就番屋企∼∼
咁就好無聊過左今日∼∼