╰..."▂×強☆|!▋↘之日記_____*

2006 年 2 月 26 日  星期日   落雪


今日同羅友踩單車∼ 分類: 未分類

今日同羅友去踩單車∼∼1點踩到3點∼∼
羅友原來唔識踩∼∼搞到抄左次車同埋撞到個人∼∼
哈哈∼∼笑死我∼∼跟住踩踩下見到郭皓∼∼
咁咪同佢一齊踩囉∼跟住2點到佢話夠鍾走∼∼
咁佢咪走左囉∼∼跟住我同羅友再踩∼∼
踩到3點到∼∼叫左郭皓黎打波∼∼
跟住又叫埋李逸朗∼∼跟住就玩左陣∼∼
去食下野咁∼∼6點幾就番左屋企∼∼






訪客留言 (返回 jerry223 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]