今日派卷~~派左中文卷1同卷4~~英文卷1同卷2~~maths卷1同科學卷~~
中文卷1係閱讀理解~100滿分~我鮏61.5~~全班最高個個都係72~~都算係咁啦~~
都左中文卷4~~姐係說話~~滿分10分~~我鮏7分~~全班最高~~~^^ya~~
到左英文卷1~~姐係G.E.卷~~135滿分~~我鮏83.5~~都係唔錯架喇~~
英文卷2~~作文~~全班得3個合格~~滿分100~我就係其中一個~~我鮏50分~~岩岩好合格~~
lee科合格個3個都係50分~~咁姐係我又係全班最高~~哈哈~~
maths卷1~滿分100~唔好提......今次份卷難到嘔......全班得11個合格~~~~
嗚嗚~~今次冇我份~~我鮏48.5呀~~~>.<~~不過好彩仲有份卷2~~有得拉番d分~~
科學卷滿分又係100~~今次我鮏全班第4~~我鮏87.5.......第3個個高我0.5分~~
=.=...........算.............聽日派埋其他卷~~希望科科都合格啦~~
|