| jerryw |
|
暱稱: 啫喱,名仔 性別: 女 國家: 香港 |
| MORE... |
|
2009 年 7 月 25 日 星期六  |
入左3c班  |
分類: 未分類 |
係幾分鐘前
收到個壞消息
就係我今年要入3c
繼續都係 c 班
唔想日日都見到姓陳果位牙
係 c 班ge數學就死硬
係鄭sir做Maths老師
堂課一定做到死la~
T^T
|
網主回覆
唔係唔好,係個班主任ge問題姐~ Posted at 2009-07-28 01:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
蟹 於 2009-07-27 01:09 PM 發表:
入左e班囉`;)
|
網主回覆
咁咪同11個c班ge女仔一齊lo~ Posted at 2009-07-27 05:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哈~ 睇泥都係唔可以放下C班la...... 算la~^^^^
|
網主回覆
哼!!我先唔想同你一班牙~ Posted at 2009-07-27 05:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你入左邊班牙~XD
啫喱仔^^ Posted at 2009-07-26 07:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你,2lingling,我,handee,死高佬,朱仔
都係3c班,
仲有2c升3c ge人,我就唔知la~
仲聽講黎3c ge有1個a班,
幾個e班ge都有d跌黎我地c班tim~ Posted at 2009-07-26 07:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
clc411 於 2009-07-25 06:49 PM 發表:
呵呵~1齊3c啦~~ 鄭sir教數唔好咩?-v- 上堂狂做堂課咪得--
|
網主回覆
教數唔係唔好,
但係佢做埋我地ge班主任呢!!! Posted at 2009-07-26 07:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55,要等到開學見到你
T^T Posted at 2009-07-26 07:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|