|
2005 年 12 月 27 日 星期二  |
|
lee排......doing!∼  |
|
lee排冇咩好做....又冇咩事發生...咁我都冇咩好講啦∼∼
不過∼∼我係lee道同我d同學仔同朋友仔講聲.......
Merry christmas ∼ ∼ ∼ ∼ ∼
同埋同番我自己講.......哈哈 ∼∼∼
lee排係咁玩星夢.....好玩玩∼e+ 21 lv∼!
都幾勁架啦∼∼哈哈∼∼
|
|
刊登時間︰2005-12-27 11:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | ... | 127 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|