好耐冇寫日記嚕~
講番個件事先啦
果個24號真係畫左個心係我張小測到呀?!?!?!
當時我嚇傻左呀?!?!?!
我未試過嫁發生d咁o既事嫁?!?!?!
想唔係真都唔得呀
所有人都知道晒
真係好hurt囉!!!
之後
我係佢隔離果個人到畫左d野
/\/\
\ /
\/24到此一遊
好喇講番今日先
一早比呀"麻"嘈醒左
冇門呀佢我琴日睇完戲番黎都12點幾啦
之後做野做到3點幾先訓
拜託~你地唔好咁對我啦~
之後
... ...
呀哥打電話黎話佢今日黎我屋企食飯
無啦啦做咩黎我屋企食飯
麻Q煩
正一死仔包
到依家喇
係到等發霉
so
咪打日記囉
就快悶die喇
ps:
唔好再發生呢d愚昧o既事情呀!!!
|