今日晏就同左朱同詩一齊去我大姑媽嘅屋企打掃
我地洗丫洗...好熱丫...冇力啦
終於1個鐘之後打掃完啦!^v^
本來自己一個人打掃有60呅...
點知3個人平分得20呅
再加零用錢總共得50呅!好慘丫!T~T
之後諗住去圖書館溫書但係佢5點就唔開啦
敢我地就去左麥麥溫書啦
過左一陣我同詩都好肚餓諗住一齊去買野食
點知朱叫一個係到一個上去買用電話黎講
但係我地想一齊去買敢就去左買啦...
一陣之後返返去座...
朱就唔理我地啦叫佢唔理...比野佢食又唔理
唉~我同詩都冇辨法啦唯有等佢采返我地先算
都最後佢都冇理我地丫
但係算啦!遲D一定會采返我地嘅!
返到屋企上QOOZA嘅時候去到江x靈嘅blog
在日誌到睇下睇下見到佢寫我排斥佢
我係排斥佢丫!!如果唔係佢偷我同曼晴D野
我都 唔會排斥佢啦仲係blog到同人講!激死我啦!!
佢個blog係ling997025大家佢睇下啦
同佢做緊朋友嘅人小心D啦!
|