沒有了你 一樣可以生活的我 JeSsIcA
hi~大家好!!歡迎你地黎到我個網站~請大家多多支持!!
jessica128
暱稱: jessica
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 10 月 4 日  星期六   晴天


係咪真? 鬱悶 分類: 未分類

之前MSN有個男仔

佢話鍾意我

我冇接受佢

佢話會等我

但係佢之後去咗讀書

之後又有人用佢MSN SD封嘢嚟

果個人話佢係佢呀哥

仲話果個男仔死咗

我都5知係咪真

我依家好驚呀

5知佢係咪講真

如果真係....

咁我點呀

我依家好無奈呀

係咪真?

佢到底點呀



2008 年 9 月 30 日  星期二   晴天


原來我的眼淚係污水做成... 分類: 未分類

 射手座——污水:

射手座流眼淚很少是因為悲傷,多半是為了排洩,把對現實的焦慮和不安的情緒當做污水一樣,通過眼淚的形式排出體外。

排洩完畢,射手座就擁有了好心情和再次出發的動力,射手座因此也是十二星座中最會調節自己情緒的群體。

我真係好似上面咁講..

我喊係為咗排洩

當我自己一個果陣

我會喊

因為平時有好多5開心嘅事

所以我要排洩下先得

我喊完之後

個心真係舒服好多

所以某程度上

我係一個好鍾意喊嘅人



2008 年 9 月 2 日  星期二   晴天


好眼訓呀 疲倦 分類: 未分類

 今日返學校上堂

10點幾要入禮堂聽嘢

聽到12點幾

眼訓到我死呀

放學之後

又去咗M記玩

玩天下太平(好低B呀)

玩到6點幾

不過真係好開心呀



2008 年 8 月 31 日  星期日   晴天


要返學啦 不滿 分類: 未分類

 唉~

每年最痛苦嘅日子嚟啦

就係暑期之後要返學

好慘呀

又要早起身

返學校進行開學禮

悶==

升中4讀理科

希望自己慣啦



2008 年 8 月 30 日  星期六   晴天


做到死啦 呆滯 分類: 未分類

 今日去咗M記做暑期作業

做咗幾粒鐘

做到我暈暈地

真係想死呀

依家都仲未做到

SHxT!!

都5知點好

算啦....

都係5做啦

好悶呀