之前MSN有個男仔
佢話鍾意我
我冇接受佢
佢話會等我
但係佢之後去咗讀書
之後又有人用佢MSN SD封嘢嚟
果個人話佢係佢呀哥
仲話果個男仔死咗
我都5知係咪真
我依家好驚呀
5知佢係咪講真
如果真係....
咁我點呀
我依家好無奈呀
係咪真?
佢到底點呀
射手座——污水: 射手座流眼淚很少是因為悲傷,多半是為了排洩,把對現實的焦慮和不安的情緒當做污水一樣,通過眼淚的形式排出體外。 排洩完畢,射手座就擁有了好心情和再次出發的動力,射手座因此也是十二星座中最會調節自己情緒的群體。
我真係好似上面咁講..
我喊係為咗排洩
當我自己一個果陣
我會喊
因為平時有好多5開心嘅事
所以我要排洩下先得
我喊完之後
個心真係舒服好多
所以某程度上
我係一個好鍾意喊嘅人
今日返學校上堂
10點幾要入禮堂聽嘢
聽到12點幾
眼訓到我死呀
放學之後
又去咗M記玩
玩天下太平(好低B呀)
玩到6點幾
不過真係好開心呀
唉~
每年最痛苦嘅日子嚟啦
就係暑期之後要返學
好慘呀
又要早起身
返學校進行開學禮
悶==
升中4讀理科
希望自己慣啦
今日去咗M記做暑期作業
做咗幾粒鐘
做到我暈暈地
真係想死呀
依家都仲未做到
SHxT!!
都5知點好
算啦....
都係5做啦
好悶呀