今年既〔蘋果〕分享會可以話係好玩,亦都可以話好熱==
今日,8點幾番到school ,做采排
本來話12:30放飯,,,
點知...
成12:50先放飯,重叫我地1:30之前番到school
鬼死禁廣時間==
2:30 開始la ...
我見到2個同學(唔知仲有冇其他同學)
表演開始la ’’
有古箏,節奏樂等等
當然唔少得,學校既
銀.....樂....隊....
銀樂隊我地玩小丸子
BELI BALA BELI BALA
我今日,走足3場
熱到飛起(因為個件銀樂隊制服係長...就..)