I WANNA BE WITH Y0U ♥
太過份喇 / 口 \ 冇人信我會今日p0st相 ` 嘿嘿嘿 = v = 我同鄧佩茵攞獎 ;)
16/10 :) 今日跟老公去迪士尼黑色世界 = v = 玩飛越太空山玩到喊 失敗 /___________ \ 仲要俾隻鬼嚇到周圍跑 嘿嘿嘿 買左隻史迪仔公仔 ` 17/10 :) 今朝1早起身跟鄧佩茵傾電話 諗個l00k都諗左成個鐘 / 口 \ 誇張 3點過黃埔睇kiki跳舞 係海旁吹風吹到頭暈 -__-......(閱讀全文)