有時人也是一種有趣的生物
1. 琴日, 我去o左阿嫲屋企, 做緊"星神戰士".
d好人被壞人捉o左, 被困籠中, 好人想撞開個籠, 跟住個壞人話: "你地都係放棄吧!"
點知姑姐聽到:"你地都係放屁吧!"
笑死我! xD
2. 我大姑媽o係加拿大返來, 一家人去食糖水,
我叫o左碗 楊枝金露, 阿爸幫我叫, 佢自己叫綠豆沙, 當阿爸食緊綠豆沙o個陣,
大姑媽指住碗綠豆沙問: " 乜 楊枝金露 咁o既色ge咩?"
笑到我想噴! 
3. 上奧數, 教o左陣identity
阿sir VS 低能仔
阿sir : √ ̄9999^2 ̄+2*9999  ̄+1 ̄, 例如呢條, 我地可以利用"a^2+2ab+b^2" 呢條identity, 不過通常佢唔會寫到咁白
低能仔(低能地說) : 咁佢會點寫呀!?
阿sir : 佢會咁寫: √ ̄9999^2 ̄+19 999 ̄ ̄
低能仔(也是低能地說) : 哇, 咁"賤o你" ge!?
成班即刻笑, 笑死我! xD
4. 奧數又教frequency,
阿sir話 從前有個小子, 放學搭lift, 見到好得意就打斜+ z字型按, 要找個sum
跟住佢話 唔該你地唔好學呀 如果唔係今日賣報紙 全港d lift癱瘓唒
有個男仔話 要去國金先有99層咁高喎 不如去國金按
阿sir話 哇 咁恐怖 國金d lift癱瘓 續層續層停
哈哈! xP
-----------------*--------------
不過人有時是一種不自量力的生物
鴨子的妒忌行為開始變本加厲
我知你諗乜 你想同我鬥 但係又鬥唔過 所以就用言語黎打低我
但係我同你講 你咁做係一種低能的行為 只係證明你唔夠我鬥
你係永遠都打唔低我架! 我會打到你落花流水!
賤鴨賤鴨賤鴨賤鴨賤鴨賤鴨.....
----------*---------
P.S. 原來我剛發覺 我己有一年半沒接觸過男子了
再接觸的感覺 很有趣 很陌生... |