blog-banner_v4
Thi's my brand- CA
CACA'S collectnions
-
magical.
fantastical.
glamorous.
2008 年 1 月 17 日  星期四   晴天


2008-01-17

今日去cyberport LEAD

搞錯  點解今年冇蒙眼遊戲玩  冇得幸災樂禍: P

得4個係上年玩過(包括我)  要做族長-_-

d姐姐著到好似打wargame咁

跟住問我知唔知今年個主題係セ

咁我答wargame囉   eddytsang笑

我整o左個"蛇王"  好廢

fion姐姐整o左個"孖腸"  好好笑xD

eddytsang好變態   又對住vicky話你個感歎號好得意

又同elainefung講o個塊rotated鏡可以熨衫可以照鏡  笑死xD

' 上年好似好玩d...

-----------------*-----------------

很想念你, luve....

刊登時間:2008-01-17 06:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 14 日  星期一   晴天


2008-01-14

有時人也是一種有趣的生物

1. 琴日, 我去o左阿嫲屋企, 做緊"星神戰士".

d好人被壞人捉o左, 被困籠中, 好人想撞開個籠, 跟住個壞人話: "你地都係放棄吧!"

點知姑姐聽到:"你地都係放屁吧!"

笑死我! xD

2. 我大姑媽o係加拿大返來, 一家人去食糖水,

我叫o左碗 楊枝金露, 阿爸幫我叫, 佢自己叫綠豆沙, 當阿爸食緊綠豆沙o個陣,

大姑媽指住碗綠豆沙問: " 乜 楊枝金露 咁o既色ge咩?"

笑到我想噴!

3. 上奧數, 教o左陣identity

阿sir VS 低能仔

阿sir : √ ̄9999^2 ̄+2*9999  ̄+1 ̄, 例如呢條, 我地可以利用"a^2+2ab+b^2" 呢條identity, 不過通常佢唔會寫到咁白

低能仔(低能地說) : 咁佢會點寫呀!?

阿sir : 佢會咁寫: √ ̄9999^2 ̄+19 999 ̄ ̄

低能仔(也是低能地說) : 哇, 咁"賤o你" ge!?

成班即刻笑, 笑死我! xD 

4. 奧數又教frequency,

 阿sir話 從前有個小子, 放學搭lift, 見到好得意就打斜+ z字型按, 要找個sum

跟住佢話 唔該你地唔好學呀 如果唔係今日賣報紙 全港d lift癱瘓唒

有個男仔話 要去國金先有99層咁高喎 不如去國金按

阿sir話 哇 咁恐怖 國金d lift癱瘓 續層續層停

哈哈! xP

-----------------*--------------

不過人有時是一種不自量力的生物

鴨子的妒忌行為開始變本加厲

我知你諗乜 你想同我鬥 但係又鬥唔過 所以就用言語黎打低我

但係我同你講 你咁做係一種低能的行為 只係證明你唔夠我鬥

你係永遠都打唔低我架! 我會打到你落花流水!

賤鴨賤鴨賤鴨賤鴨賤鴨賤鴨.....

----------*---------

P.S. 原來我剛發覺 我己有一年半沒接觸過男子了

再接觸的感覺 很有趣 很陌生...

刊登時間:2008-01-14 06:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 12 日  星期六   晴天


2008-01-12

今日去aPM行街

最後得出的結論: 我討厭shopping!

睇中件褸, 點知得display

睇中對鞋, 一對唔襯, 一對ok

點知o個對裂了, 好嬲!

想要的冇, 不想要的卻有

.\ ^ /.

--------*-------

還是愛你, L...

刊登時間:2008-01-12 08:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 11 日  星期五   晴天


2008-01-11

新意念

"凡事也有兩面..."

:  )  :

琴日HE堂諗ge, 同christie做埋無聊野

玩接龍, 我超creative, 作作作...

胸圍--圍攻--攻陷山頂--頂你個肺  (兒童不宜 xD)

--------------------------*------------------------

今晚睇多次"歌聲伴我心" , 好睇: P

今天開心, 我愛媽媽

最愛的還是...Behali Luve & L

刊登時間:2008-01-11 11:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 4 日  星期五   晴天


2008-01-04

Ha, haha.

可笑嗎? 不說他的名字對你有損失嗎? 有利益衝突?

氣我沒把名字告訴你? 想不到我會這樣?

知道他的名字你又可以怎樣? 查查他是誰?

難道你會讓一個不知他的全名的外人破壞我們的感情?

這是我錯? haha, 我真是做錯?

 

刊登時間:2008-01-04 09:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


jessicalg79
暱稱: Caca*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-16
2010-09-23
2010-09-17
2010-09-06
2010-09-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
Witch__*
Pinky plant
日誌統計
文章總數: 317
留言總數: 132
今日人氣: 0
累積人氣: 8435
好友名單