今日朝早返學好唔開心。
行錯路。
- -
有條路短D。諗住懶啦~
點知.....
唔記得左之前同啊囡啊芬佢地行果條路係邊~
結果....
行左好奈。。。。
跟住返到學校又唔係幾Happy~
因為要抄Lexicon~
唉.....
抄死我~好彩抄晒~呵呵!!^^
其實今日無乜野發生過既~
除左專研....唔係。係校本堂個電腦無啦啦無左隻Mouse~
點打啊大佬。
後尾都打到D既~
跟住同Celia係咁傾計仔。
無野做嘛....唔好話我唔乖啊!我不知幾乖~
>>>>>>>>>>
突然發現自己很恐懼事。
現實不是如此我也害怕。
很害怕會失去Ko~
真的很害怕。
這種恐懼感何時會散!?
|