feel the happiness of death ---JMT
今日本身可以去唱K,但可惜,琴晚啊媽本身都話俾,但突然話唔得,話要同啊婆一齊食飯囉,簡直想DIE!!!!
今日放完学,去Joyce Lxx 屋企,換完衫,去左奧海城睇戲、食元氣、買化妝品…無一樣無做。
睇戲呢…睇Fantastic Four ˙銀魔現身,好好睇!勁正!!!
食野呢…食元氣壽司,勁好味囉!P.S 我發現溫泉蛋係勁難食的,唔好再食啊!難食到無得形容啊!
化妝品呢…雖然去了ok cheap 的 SaSa ,但都係咁啦!買了 eye shadow,lip gloss ....
為什麼!為什麼!為什麼你要這樣對我!你傷得我很深!我對你的一份情,你竟當做狗肺!枉我對你咁好!你個賤人!PK!Fuck you!你...我對你好,你都領情,好似係你應得的!係我面前,你扮對我一心一意、對我好!之後就同其他女仔一齊,你好賤格啊!
也許愛情眞係盲目的!