今日返到學校...
見到倩心返左lu...
不過鬧左交就費是坐過去la,,,
跟住冇幾耐,,平平返左lu..
跟住佢話:我覺得我地班d人好巴閉牙""
跟住我唔明ma,,so咪問佢lo:why??
之後佢say:佢地中2同邊個玩就同邊個,,超巴閉lo!!
之後我覺得佢say得好好lo...
Then,,就要集隊lu""
上到課室..
同平時一樣去locker攞書!!
至到luchtime""]]
食同平平去買野食...
kakaka...
巧巧味牙>3<
跟住去左鐘sir度補下d英文- -
巧簡單lo- -
到左放學~~
塔車返屋企...超眼訓!!
so訓左陣..
今日ar媽放假...正牙><"
today先發現人心險惡lo,,,
|