今日我同Fafa佢地一齊食lunch~
有好多同form嘅同學望住我
唔知係咪因為見到我穿便服
或係因為某些原因...
又或者係我諗得太多
之後我地去左舖頭仔食
不過淨係佢地食我冇食
因為我好飽喔
↓這個係我用photoshop整嘅薔薇水晶banner/分隔線~
唔知各位覺得個banner/分隔線整成點呢
留個cm吧~
今日fafa佢地黎左我屋企
我地一時又傾小柔
一時又傾Hannah Montana~
之後我地一齊食爸爸買番來的蛋撻
我食嘅係酥皮的
佢地走左之後
我就拆左佢地送俾我嘅漫畫~
Fafa送嘅係幸運☆星~
Sasa送嘅係美人魚Pichi Pichi Pichi
佢地各人都寫左封信俾我
而Sasa就送左d相同紀念冊俾我