好鐘意一d卡通既圖呀!

 

 

     

jessiechan : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
♂細細@日記板♀
大家好哇﹗我叫細細,我係女仔黎既~
▽你地係度可以睇到我生活上發生既大小事△
→開心定唔開心←我都會同你地分享!
希望你地可以多D黎同埋留番個言啦!
 
 
我 的 資 料

暱稱: ~紫鈴..]]*
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
TSA!! \ . /
/ . \" 第二天的對卷...
**今天的對卷天!!
終於都考完試喇!
我地去探胡sir呀~!
最近三個月尚無任何留言
CYSS內聯網<直接LO...
FULLHOUSE論壇
TRAVIAN<網上流行G...
~DREAMFOREVER論壇*
                        
RSS Feed

 

2006 年 6 月 23 日  星期五   晴天
   
/ . \"第二天的對卷日喔... 無奈

今天又是對卷日了~

今天派了英文卷,phy,chem,hist,c hist

英文GE:67/100 (都滿意了>。<)

PHY:73/100 (MEAN MARK是80喔 *︵*)

CHEM:64/100 (唉~最差的啊!T︵T)

HIST:72/100 (滿意喔~還以為會很差^.^)

C HIST:72/100 (還可以吧~.~)

唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉~

上半個早上還算開心,到了下半個早上就,,十分失落唷!

不知平均分會是多少,現在計算到69分...

但有些科目還有一些東東要計算,

所以眞的緊張~~~

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 59 | »