jessieng
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
2006 年 3 月 25 日 星期六 【雨天】
好開心呀,今日第一日打日記!
好開心呀,今日第一日打日記!
尋日同前日都是陸運會。
個天又成日落雨喎!
唉!最慘就係前日,成日俾Jimmy同Jeffy偷拍我呀!
不過好彩,最後都Delete曬D相。
唔講住la,88
文章分類:
未分類
[
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 jessieng 的日誌
)
Tony仔 於 2006-04-16 06:27 AM 發表:
-.-jessie都唔打日記既。﹏。
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
Jeffelia 於 2006-03-29 01:00 PM 發表:
So wonderful, but.......
Your 背景 is so ungly.
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
cherryyan123
於 2006-03-26 10:43 PM 發表:
個背景好似 D 呀 婆 D "3" 咁 GE 色.....=口=換左佢啦..
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
michelleli03
於 2006-03-26 09:19 PM 發表:
琳琳....
先祝你開張大吉喇....
講真...
個backgroud好難睇囉...
得閒睇下喇....
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
Tony 於 2006-03-26 11:00 AM 發表:
jessie 我想知你打呢呢個文章用左幾多時間= ="
我睇字好辛苦呀..換背景啦..
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
Tony 於 2006-03-26 12:16 AM 發表:
jessie 個背景唔多得..睇字好辛苦
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
cherryyan123
於 2006-03-26 12:07 AM 發表:
琳琳....你又開呀.....知前叫你開又唔開 =00=
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 jessieng 的日誌
]
個 人 資 料
暱稱: 琳琳
性別: 女
國家: 香港
MORE...
«
‹
December 2014
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
日 誌 分 類
•
全部
(7)
最 新 五 個 留 言
最近三個月尚無任何留言