今日同何童, susan, 大波波, 胡粕, 賴永倫去旺角..........
之後 唔知做左D 嘜, 已經5點幾......
又同呀爸, 呀媽去左食 pizza hut 連續幾日都係食 pizza hut 呀 !!!!!