今日同呀媽 & D朋友去左旺角的某一間餐廳食自助餐..... 跟住我同個Fd去左新世紀廣場先.....去
左 Play 冒險樂園...
點知play 完 呀媽仲末黎... 咁岩, 廣場內又有Funtion 所以走左去睇.....
原來係show首飾 , 有D models , 唸住走, Because 太悶
點知又見到明星---- YoYo , 唐詩詠...... 佢地係做嘉賓, 唐詩詠超爆瘦 真人靚過上鏡
呀 !!!!!
呢排成日都見到明星..................