sor 琴日又冇寫~
_____today_____
6:50:get up &dress up
7:30:go to 太子by MTR
8:00:去左盈X果度考lv5中國舞
8:15:換衫(中國舞D衫)
8:30:練下D組合~
9:00:考la!!
好驚!!個考官冇表情....完左佢先有一個微笑~
仲有..校隊(dance高級組)仲未排好隻『阿拉丁』ar!!
下個星期2排隻『阿拉丁』ar~
boring~