估唔到有D人可以賤到咁~
乜我有話過你溝仔咩?
你唔同人地講你搶我本手冊..同埋你唔好屈我lo,,"我都冇舉中指
我系全班面前搶ur手冊,,,,我又洗乜同人地講ar?,,,乜你冇舉咩??唔知喎!!不過你遲早都會咖la~good dog!
我系here重申1次
我冇叫人地唔同你玩,,,你唔好屈我!
if人地唔同你玩,,,MAYBE根本就系你賤~
你從來都覺得你係o岩"一D都唔理人地ge feeling
why i have to理你feeling?
學你姐~你都唔理Johnsin's feeling la,,,
你唔想我屈你,,你都唔好屈我....
你話我賤?唔夠你~
|