today冇乜野!!
有!!!我又打人la!!我發現我好少比人地打~通常都係人地比我打!!
only Eric打過我!!maybe人地唔敢打my la~
cause我打人都幾痛下~
ha ha horrorbo~
today心情麻麻地~唔知點講好~好怪!!!