〥小至〥記
jethrou
暱稱: 〥小至〥
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2010-03-15
2010-02-24
2010-01-26
2010-01-23
2010-01-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 38
今日人氣: 0
累積人氣: 762
站內搜尋
2010 年 1 月 20 日  星期三   酷熱


2010-01-20 分類: 未分類

今日太得閒,所以先會咁早打

都唔知道..今日應該開心,唔開心,定膽心-v-

值得我開心ge係...今日排果d卷,我都好滿意^0^"

唔開心ge...都係廢事打啦,呢種感覺,唔好受

膽心ge...當然係聽日就到16歲啦>__<"好緊要

可能身為"讀者"ge你,會好疑惑,點解我會膽心,

唔係應該列入"開心"ge果邊咩0.0??

答:對於我地學校黎講,生日...簡直係一個...

身為同學ge佢地,係一個重任,一個必定要完成ge責任!!

就係..."攻城",聽bosco講,牙濤未到2月1生日,就已經比人三度攻城!

唔明何謂攻城??就係...男仕們ge...寶貝=磨柱

雖然我ge人氣唔高,但係今日標標已經同我講,

「e...你好似聽日生日wo,我會過黎幫你"慶祝"」

講到咁...我已經驚聽日到底有幾多個觀眾...

到底有幾多度攻城呢...幾多個攻城方法呢...

幾多人會影相呢...呢d...全部..一個迷,,明天再來個..下回分解

但係...我預知道..聽日係,我咁耐已黎,最多人講生日快樂,最多人幫我"慶祝"ge一次

至少我已經比人慶祝小左次,好開心>__<"

三期攻城=預早慶祝+正日慶祝+後補慶祝






訪客留言 (返回 jethrou 的日誌)


choitszyui 於 2010-01-20 10:46 PM 發表:
生日快樂WO ~
唉 ~ 我都想有人同我慶祝 , 但係12月24唔使返學
所以呢 ~ 我會幫你享受埋我果份喜悅 =V=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝先...喂呀,芷睿豬,唔好咁對我啦,聽朝唔好講我生日-v-我唔想失守
Posted at 2010-01-21 12:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ffts251789 於 2010-01-20 09:23 PM 發表:
cmmm=]
hapi birthday ~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝多謝...預祝姐...仲有兩個半中^_^"
Posted at 2010-01-20 09:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



michelle2002 於 2010-01-20 08:15 PM 發表:
c0mment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]