今日太得閒,所以先會咁早打
都唔知道..今日應該開心,唔開心,定膽心-v-
值得我開心ge係...今日排果d卷,我都好滿意^0^"
唔開心ge...都係廢事打啦,呢種感覺,唔好受
膽心ge...當然係聽日就到16歲啦>__<"好緊要
可能身為"讀者"ge你,會好疑惑,點解我會膽心,
唔係應該列入"開心"ge果邊咩0.0??
答:對於我地學校黎講,生日...簡直係一個...
身為同學ge佢地,係一個重任,一個必定要完成ge責任!!
就係..."攻城",聽bosco講,牙濤未到2月1生日,就已經比人三度攻城!
唔明何謂攻城??就係...男仕們ge...寶貝兒 =磨柱
雖然我ge人氣唔高,但係今日標標已經同我講,
「e...你好似聽日生日wo,我會過黎幫你"慶祝"」
講到咁...我已經驚聽日到底有幾多個觀眾...
到底有幾多度攻城呢...幾多個攻城方法呢...
幾多人會影相呢...呢d...全部..一個迷,,明天再來個..下回分解
但係...我預知道..聽日係,我咁耐已黎,最多人講生日快樂,最多人幫我"慶祝"ge一次
至少我已經比人慶祝小左次,好開心>__<"
三期攻城=預早慶祝+正日慶祝+後補慶祝
|