星期六:早上9:00 返學校補通識
其實真的有少少累的; 尋日成1點幾先訓教..
但係都堅持去上堂, 唔想冇左D機會 @@
雖然唔算多人, 但個過程都開心,
12點幾放學, 同大支潔瑩馬煜玩遊戲以及一齊食飯
馬煜豐沒有任何貢獻哈哈; 我不知道為何突然想用腦子去諗個答案
雖然諗的過程同個結果都令到自己感到心寒同無奈,
但其實我自己都中意諗野的過程既,,,
2點幾返屋企, 實在太累了....
冇啦啦就走左去訓教 哈哈. 原本打算訓教後做功課...
不過又想打波,,哈, 於是走左去打波;
10點幾先返黎做左陣功課
(我都知道唔夠乖 XDXD)
明天要加油, 最好記得要溫下書 !
|