尋晚上左媽咪度訓,
玩到夜晚2:30先訓,
今朝十二點幾比人嘈醒左,
原來係個看更黎,
佢話我地個冷氣機漏水喎,
真係oh my god呀,
之後12:45食”早餐”,
本來諗住去游水ge,
點知老天落大雨,(實在大可惡la)
唯有打多陣機,
之後又要去探婆婆,
個度又無野玩,又無野睇,
真係悶死人la,
訓左陣晏覺,
就食左晚飯,
返到屋企之後,睇女王的教室,
都幾好睇呀,
之後就打blog la。
其實我重好鐘意“你“(此“你“不同彼“妳“,唔好亂呀)
,只係無可奈何地放棄,唉.........
20-8-2006
完
|