尋晚都5知想點,
成4點幾先訓,
今朝又比爺爺嘈醒左,
點知比細路搶先一步打機,
之後都係睇下青出於藍咁la,
晏晝見無野做,
咪去青衣城行下lor,
行行下又想去睇死亡筆記,
就入左場睇lor,
唉...都5錯ge,
但係又要等11月套續集,真係煩。
之後就落左補習社,
做左D功課,
就返屋企睇神鵰俠侶,
楊過終於練成黯然銷魂掌la,
老豆媽咪返黎,
就同我講功課,
搞到我勁想打人呀!
聽朝重要9:30落補習社添,
唉................
其實我已經對而家想追那個人(5係佢)講對她有好感,
她-笑置之渚......
21-8-2006
完
|