唉……每天的生活真苦…
今朝5:30醒左,
諗住搵下個英文暑期作業份答案,
點知搵來搵去都搵唔到,
訓翻la,
Then,6:30度,廳那個鬧鐘響,
有人叫我食早餐,
太眼訓,無理佢
但係我居然差唔多七點先起身,
攪到我要用破世界紀錄ge速度去返學,好彩無遲到,
不過一開始就係連堂英文,重要默書,
唉…依照我ge才能…當然係全軍覆沒la…
圓豬後就派R.T.,
我要最後先可以羅份卷呀!(因為我係最後個行)
本來都好好地,
點知後面隻猩猩同Miss Chan我睇人份卷,
搞到我要同大波洪調位,
不過好彩,我都合格,有52分,
但係勞凱欣而家屈機,勁高分!
然後係中文,又係一堂訓覺堂,
個個靚女居然叫我抄咩「徐公」篇文五次,
我真係比佢吹脹,Then係 Assem.,
傾下D班飾呀,壁報呀,補習咁lor
之後IES,唉…大家知教咩la
有係D無聊野,
羅太堂唔敢訓,佢要我地小測,
我以為自己全對,點知錯曬(各位比我串過ge人 sor呀)
之後去左豐盛苑,食個米線,
點知見到個今人反胃ge人物,
快快趣食完走,
去到葵芳,飲左杯野,買左本書就走左,
落左補習社,
現在睡……(終於抄完la)
|