今日都算OK得閒la,
只係有一個默書同quiz,
今朝非常奇跡地我早起身過個鬧鐘,
但係都係在臨遲到前一刻出門口,
又比我見到譚偉彤,
佢同我一樣都要溫RE,
麻煩死了,去到學校抄埋D未抄完ge中文,
重有改翻d數學,
第一堂就係history,真係比唐sir吹脹,
晨早流流聽佢講書,簡直係十大酷刑之一,
好在我無訓到,
之後係數學,羅太唔知點解無返,
有個呀蛇代堂,完全無聽佢講野,
不停咁做數(事關我識曬),
Then,係連堂中文,
第一堂就默左書先,我第一次咁有信心去默中文,
感覺上好似全對,
之後又睇報紙,寫報告,
唉…
終於到RE,
我全軍覆沒呀,得16/25,不過總算合格,
但係估唔到韓子嘉平時分(??) 最高分呀,有7分,
我有5分,
之後行左陣葵芳,
哇!譚傻仔好似屈錢咁,
不停咁問我拿錢,
返屋企訓陣落補習社,
then返屋企打blog,
完結…
|