今早突然比人叫醒左,
重以為自己唔記得左教鬧鐘,
呼…原來只不過係遲左小小起身,
返左學校之後,
因為睡魔急call,訓左陣,
點知比彤彤煩住曬,
要我比翻本哈利波特佢,
搞到我訓唔到,'佢-死-緊-la',
DEAR,我洗出我ge扮野術,
表面上我在睇書(我有揭書Ga),
其實我係度訓覺,
一直到DEAR完,我擺低本書再訓,
點知比輝sir發現左,
嗚嗚…好彩佢無鬧我,
唉…連英文,
不過好過中文,
如果唔係真係唔得佢死,
都係對下野la,但係估唔到對足成堂,
好快就過左兩堂la,
之後係Maths,嘩!係我至愛呀!
D數我用光速做曬,
而當人地好努力咁做數時,
我已經埋頭苦幹2B D野la,
點知羅太對答案,都錯唔少*_*
不過我在利息方面熟D,
then,係我第二最愛ge中史,
唉,鄭sir又搞爛gag,
曾偉琳又同佢咬,好煩呀!!!!!
lunch去左椰林食,
見到朱仔同陳晉鏗,咪一齊食,
但係彤彤唔識陳晉鏗,
所以佢無點講野,
傻仔鏗佢差我錢呀(1蚊........)
之後係Phy Chem Bio中最易ge phy,
我都係不違餘力咁做曬佢,
頂!陳晉鏗對又抄錯又抄,
不過令我ge天才形像又加深左,
PE test鐵餅,我有75分呀,
一般都只有72分,
我贏左!!
補習…
上網…
打blog…
訓…
|