傻仔卓ge無聊日記
這個世界…真的太無聊了…
2007 年 11 月 9 日  星期五   晴天


對不起!!!!!!!!!! 分類: 未分類

唉…

我發覺我都係一個幾驚青ge人…

 

今朝5:30起身,

諗住打陣巨商,點知唔想起身,

再訓,6:15先醒,

慢慢咁換杉,慢慢咁返學,

都撞到彤彤,唔通我早左?

途中,突然醒起自已無帶bio書,

諗住問佢借,

點知返到學校,

先發現今日上星期三堂,

無bio........

連堂英文,

唉…逢連堂我都想死,

今日又要Newspaper Quiz,

好彩今次合格,

哈哈!王之佑佢地今次唔合格,

上次重串我,

Then,係中文堂,

要小組討論,

同個翻版XXX討論,

都唔知講咩。

唉…接下來就恐怖了,

Ass,全體2A成員要上台唱歌,

最後我都係無上到,(sor...sor...sor...sor...sor...sor...sor...sor...sor...sor...sor...)

(希望你睇到)當我睇到你代表說話時,我心中泛起一陣罪惡感…對不起…


唱完,走去食飯,我淨係記得比左本聖經比人,

Next,朱仔同我講有本聖經係地下,

幾驚呀,但係又唔可以返去拿,

IES,悶到嘔電,睡了,

Maths,哈哈,又係我發揮天才細胞ge時候,

光速做完後,羅太叫我派野…

終於放學la,

諗住返屋企訓,

死傻彤,捉我去團契,

Help!!!!

不過,我同佢講,我見唔到想見ge人就走,

走唔到就打佢,

唉…佢果然無來,

計埋彤彤亂講野,

佢一共比我打左十拳,

抵死死死!!!!


不過個團契都幾好,

可以自己整個手鍊,

我本來諗住送比你,

不過又驚你嬲,

唔知你鍾唔鍾意呢?

又是隱形字,

其實係因為我應承左人地在先,唔係代表你無分量,

係先後問題…




訪客留言 (返回 jetleung2003 的日誌)


Angel 於 2007-11-09 10:47 PM 發表:
你說的人是我嗎?

你不用SAY SORRY啦..

你答應了人在先,
那算吧..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





jetleung2003
暱稱: SOS團團員
性別: 男
國家: 香港
« March 2022 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
2008-02-08
2008-01-30
哇靠!唔係真掛
累死……
2008-01-18
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
在線看漫畫
在線看影片(搜尋)
拼圖
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋