唉…
我發覺我都係一個幾驚青ge人…
今朝5:30起身,
諗住打陣巨商,點知唔想起身,
再訓,6:15先醒,
慢慢咁換杉,慢慢咁返學,
都撞到彤彤,唔通我早左?
途中,突然醒起自已無帶bio書,
諗住問佢借,
點知返到學校,
先發現今日上星期三堂,
無bio........
連堂英文,
唉…逢連堂我都想死,
今日又要Newspaper Quiz,
好彩今次合格,
哈哈!王之佑佢地今次唔合格,
上次重串我,
Then,係中文堂,
要小組討論,
同個翻版XXX討論,
都唔知講咩。
唉…接下來就恐怖了,
Ass,全體2A成員要上台唱歌,
最後我都係無上到,(sor...sor...sor...sor...sor...sor...sor...sor...sor...sor...sor...)
(希望你睇到)當我睇到你代表說話時,我心中泛起一陣罪惡感…對不起…
唱完,走去食飯,我淨係記得比左本聖經比人,
Next,朱仔同我講有本聖經係地下,
幾驚呀,但係又唔可以返去拿,
IES,悶到嘔電,睡了,
Maths,哈哈,又係我發揮天才細胞ge時候,
光速做完後,羅太叫我派野…
終於放學la,
諗住返屋企訓,
死傻彤,捉我去團契,
Help!!!!
不過,我同佢講,我見唔到想見ge人就走,
走唔到就打佢,
唉…佢果然無來,
計埋彤彤亂講野,
佢一共比我打左十拳,
抵死死死!!!!
不過個團契都幾好,
可以自己整個手鍊,
我本來諗住送比你,
不過又驚你嬲,
唔知你鍾唔鍾意呢?
又是隱形字,
其實係因為我應承左人地在先,唔係代表你無分量,
係先後問題…
|