今朝一大清早起身,
諗住打陣機,
點知老豆用緊,
無計,自己訓返,
10:30到,老豆走左,
我入去玩左陣,
呀媽同細路都醒左,
入房玩陣ps2,
玩那個…戰國同三國合埋那個…
玩左一陣,
要出去食飯,
唉…原來嬤嬤無約實時間,
無同老豆去澳門,
去左葵芳飲茶,
Then,去左葵涌廣場,
逛左幾個圈,
無收獲,返屋企,
然後,Leo started his long battle to帝國軍,
我玩左隻同Drangonslayer差唔多ge game,
玩左幾粒鐘之後,
要晚飯,
食完之後,見無咩野做,
打下日記,重整左個相簿(有種就破解我ge密碼)
~The End~
|