傻仔卓ge無聊日記
這個世界…真的太無聊了…
2007 年 11 月 12 日  星期一   晴天


2007-11-12 分類: 未分類

先說昨晚,因為重有newspaper cutting未做,

我諗住訓兩粒鐘,也就是3:30到起身,

點知我不停咁推遲半粒鐘,

 終於,無做到…

今晨,我帶住一副差唔多無訓過ge身軀去返學,

一大清早,醒個Roll Call比你,

呀sir又跟唔到MissSo個音,

搞到首歌不倫不類,

返到班房,發覺原來係英文,

唉…我重未抄書呀…

要我抄三次… 

算la,都算挨過左一堂,

不過中文,死人黃麗X煩到死,

我訓唔到呀!

D人又答錯曬,

迫不得已,唯有出招la,

正如黃臭熙所說,

「不嗚則已,一鳴驚人」,

我一句說話已經解決 ,

Miss Wong重讚我呀!

哈!我贏左!(夜神月)

Maths,只可以說 「如計劃一樣」,

太簡單la,

中史,無帶書,唯有問BB文借,

個段時間 腦袋完全空白,

不停抄野,

Lunch,去食波羅抄飯,唔錯,

Phy,「人人圍住我,無人明白佢,完堂前問個叻仔功課」,

比人圍ge感覺超好,

但「超越精英尚未成功,3A人還需努力」

PE,打網球,唔見左個波呀!!

放學後,等左半粒鐘,

去集合等上車,

 點知我地個班係最後個班走呀,

去到買左杯汽水,

入場,哇!

坐最前,死得,

開波前,韓子嘉話想試下杯野,

咪比佢試下lor,

點知開波後,佢不停咁搶來飲,

結果你一晱佢一啖,咁就無晒,

套戲都唔錯,

唔知點解有人話唔明,

之後,點左條黑路比傻仔軒後,

同彤彤去M記 ,

Then回家,

不停做seek,直到永遠,呀門… 

 




訪客留言 (返回 jetleung2003 的日誌)


kaka 於 2007-11-22 10:51 PM 發表:
><
how many people drunk the coke ga???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Angel 於 2007-11-13 05:27 PM 發表:
你杯野飲都分左比幾多人飲架WO..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





jetleung2003
暱稱: SOS團團員
性別: 男
國家: 香港
« September 2020 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2008-02-08
2008-01-30
哇靠!唔係真掛
累死……
2008-01-18
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
在線看漫畫
在線看影片(搜尋)
拼圖
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋