先說昨晚,因為重有newspaper cutting未做,
我諗住訓兩粒鐘,也就是3:30到起身,
點知我不停咁推遲半粒鐘,
終於,無做到…
今晨,我帶住一副差唔多無訓過ge身軀去返學,
一大清早,醒個Roll Call比你,
呀sir又跟唔到MissSo個音,
搞到首歌不倫不類,
返到班房,發覺原來係英文,
唉…我重未抄書呀…
要我抄三次…
算la,都算挨過左一堂,
不過中文,死人黃麗X煩到死,
我訓唔到呀!
D人又答錯曬,
迫不得已,唯有出招la,
正如黃臭熙所說,
「不嗚則已,一鳴驚人」,
我一句說話已經解決 ,
Miss Wong重讚我呀!
哈!我贏左!(夜神月)
Maths,只可以說 「如計劃一樣」,
太簡單la,
中史,無帶書,唯有問BB文借,
個段時間 腦袋完全空白,
不停抄野,
Lunch,去食波羅抄飯,唔錯,
Phy,「人人圍住我,無人明白佢,完堂前問個叻仔功課」,
比人圍ge感覺超好,
但「超越精英尚未成功,3A人還需努力」
PE,打網球,唔見左個波呀!!
放學後,等左半粒鐘,
去集合等上車,
點知我地個班係最後個班走呀,
去到買左杯汽水,
入場,哇!
坐最前,死得,
開波前,韓子嘉話想試下杯野,
咪比佢試下lor,
點知開波後,佢不停咁搶來飲,
結果你一晱佢一啖,咁就無晒,
套戲都唔錯,
唔知點解有人話唔明,
之後,點左條黑路比傻仔軒後,
同彤彤去M記 ,
Then回家,
不停做seek,直到永遠,呀門…
|