傻仔卓ge無聊日記
這個世界…真的太無聊了…
2007 年 11 月 13 日  星期二   晴天


2007-11-13 分類: 未分類

經過一夜ge奮鬥,

我終於把seek打敗,

此役係我對「Seek帝國」ge第一次勝利,

第一次準時交seek(應該係)

今朝返到去,

勁眼訓,不過都要搵人簽名,

搞掂後,就要落去RollCall,

係D同學唱歌,都唔夠聲,

聽唔到,

上返去,又要跑去Chem lab,

今堂唔錯呀,

做野做得快,重有實驗睇,

係蒸餾呀,

之後係CL,

做緊flash,

極速搞掂,

英文好平常,無野講,

EL全堂睇戲,好野!

GEO,我係半睡眠狀態,

比輝sir大聲一暍,醒晒,

中文,唔理la,訓呀!!!!

佢叫我作文.........

放學,去聽左陣報道會,

聽左一陣就走,唔係我杯茶,

點知都係要直接落補習社,

7:25度走,

狂做newspaper,搞掂後上呀媽度,

打blog中……

P.S.要小心身體呀!雖然我都唔多妥..........




訪客留言 (返回 jetleung2003 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





jetleung2003
暱稱: SOS團團員
性別: 男
國家: 香港
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2008-02-08
2008-01-30
哇靠!唔係真掛
累死……
2008-01-18
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
在線看漫畫
在線看影片(搜尋)
拼圖
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋