經過一夜ge奮鬥,
我終於把seek打敗,
此役係我對「Seek帝國」ge第一次勝利,
第一次準時交seek(應該係)
今朝返到去,
勁眼訓,不過都要搵人簽名,
搞掂後,就要落去RollCall,
係D同學唱歌,都唔夠聲,
聽唔到,
上返去,又要跑去Chem lab,
今堂唔錯呀,
做野做得快,重有實驗睇,
係蒸餾呀,
之後係CL,
做緊flash,
極速搞掂,
英文好平常,無野講,
EL全堂睇戲,好野!
GEO,我係半睡眠狀態,
比輝sir大聲一暍,醒晒,
中文,唔理la,訓呀!!!!
佢叫我作文.........
放學,去聽左陣報道會,
聽左一陣就走,唔係我杯茶,
點知都係要直接落補習社,
7:25度走,
狂做newspaper,搞掂後上呀媽度,
打blog中……
P.S.要小心身體呀!雖然我都唔多妥..........
|