終於派卷…
今日派左chem,英文oral,作文,EL同普通話,
一科都無抄,
算係平平安安咁過左一日,
今朝我唔知點解好早就出左門口,
去到31m站,
無咩人排隊,
一陣間就開車,
唔知點解架車咁少人,
有種怪怪的,
又好似就快遲到,
又好似有老師在,
不過我都好舒服咁睡了一覺(昨晚好夜訓…)
返到去,都係個幾個人在,
隨便搞個gag之後出去行來行去,
之後,突然彤彤就返左來,
傾下計,大家互相謙遜一番後,
返去3A,
都差唔多早會,Miss Chan叫我交seek,
我話我未「黏貼」好,
遲d交,第一堂chem,派卷,
有31呀,終於合格,
CL教整program,好煩,
英文派卷,oral好似剛剛好合格,
作文都係,
EL份野我亂做,我都有30/60,
o左,
GEO…
好似56左右,ok la,
中文,普通話,
56.7,又合格,今日都幾happy,
放學直飛屋企,
訓了一覺,
起身食飯,
唉…唔知呢d日子可以去到幾時呢?
|