終於放假啦,very exciting一個年期,返大陸玩,不過好凍呀,
今日一放學,仲未同媚好返,琴日已經嘈左交架啦,無啦啦係度發皮氣就話我,
之後佢叫我我咪5彩佢囉,之後係度喊wor,我都5理佢,因為我好嬲呀,
之後各自返屋企,一返到屋企,同媽咪去左銀座買野,佢買左件羽擁,
買完返黎,我同媚好返囉,返到黎食緊飯佢地話去唱k我咪去囉,
無啦啦又話去行花市,之後又話5知點,火都黎埋就5去囉,哈哈
係屋企食瓜子,食左好勁,之後又食蘋果,食完就係度睇電視,之後就叫丫哥比我玩電腦,
跟住就係度打日記啦,天日要補習呀,咁凍我都5想咁早起身,要10半去到,去到又要受苦啦,
要攞功課返去做既,諗住一個禮拜身一級,5知得5得呢?
|