今日係雨天,整個人都有少少DOWN,可能係雨天關係啦^^"
今朝9點半起身,整哂野10點出門去左補習,去到10點半,補左一陣就走左,佢教我地做補習社D功課,
教完就走得,拎D功課返去做,初頭好簡單,之後就5知啦!!補完返屋企都仲係落緊雨,
返到屋企去左媚姐度食壽司,佢親自整WOR,返到樓下,攞左條褲比丫蟲,媚打黎話整親手我跑返去睇睇,
唉~真係5小心,好彩5係好傷,之後就係佢屋企一邊玩電腦,一邊食壽司,
食食下媽咪叫我同佢去天恆個邊個觀音度還神,因為新年呀嘛,
去完之後,我就同媽咪去左天澤買羽擁,400蚊,WOR~之後就同媽咪去買手機,
一部買比佢,一部買比老竇,之後媚打黎話自己送野比MISS,咁我地2個人就去買囉,
之後媽咪返去攞錢黎買手機,我就同媚去買銀包,嘻嘻!!!!
最後,我地買左2部手機,一件羽擁同埋一個銀包,,^^"
天氣好凍啦,朋友仔記得著3~
|