今日打完波,抽筋= =···
準備走個陣,發現左佢行緊去我學校門口(我出左學校)
趁佢冇發現我我有甘快走甘快
跟住,sms卑佢
問佢點解去揾我
可能,佢吾想我知
去竟然話冇
我冇嘢講
或者佢直接講想同番我一齊
我可能會接受
但系佢冇
我接受唔到囉~
好彩仲有班fd
多謝你地令我暫時忘記佢
仲多左個添~
多謝嗮~
系時候,結尾了~
我聽日放假啊!!!!!哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈o(∩_∩)o 哈哈
開左,但系....真係唔識用
唔知打咩好,希望有人留cm(呵呵·····)