今日心情指數!中級! <老豆.老母>番大陸!!今晚可以自由下拉!!
原本要高級架!!不過老婆五理我@可能五再理我啦!!!
!!你話要我改!!五系你會好辛苦!!我e+改緊!但你又五理人!!
!你知五知!最辛苦系邊個阿!!點解次次都要系甘!!
!你知五知!我系怕受傷先從來無認真過!!你又要五多理我!!
!甘樣我真系會好難改架!!不過你過得開心!!你想點就點啦!!
!!今日去mk買野!!發現自己變左!!
!!以前同女買野最多都系2個鐘買完!!
!!今日同個fd買左3個幾鐘都未買完!!
老婆:無論點都好!!就算你五理我!都無所謂!
!!最緊要你開心!!五好為左我吾開心!!
!!我五值得你甘!!我都五想你甘!!
!!我系一個好難對感情認真既人!!
!!不過今次我真係認真架!!
!!無想過認真愛一個人係甘辛苦!!
!!我五開心除左我愛既人知!我系五會同人講!!
!!今晚同屋企人吵得好勁!!
!!我真係好五開心!!好想返番以前甘!!
同屋企人吵我真係無點五開心!!
!!不過!!老婆!!你一句<我五聽得電話>!!
!!我又一次店野!!對五住!!我愛你!!
!!可能你五會知道呢篇日記!!可能你都五想知!!
!!呢度係我地識既地番!!但你無入來睇過!!
!!你知我店!可能你都會店番!!
!!不過你要愛錫自己!!五好做D傷自己既野!!
!!我情願自己五開心!!都五想你五開心!!
!!就算你出邊有仔都好!!我都想你開心!!
!!老婆!!我愛你!!呢次可能係最後一次甘講!!