蕉_babii
jill_babii
暱稱: 蕉:】
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-01
2010-09-26
2010-09-11
2010-09-07
2010-09-03
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 341
今日人氣: 11
累積人氣: 2749
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 27 日  星期六   晴天


1切都結束了..自以為能1生1世 傷心 分類: 未分類

尋晚同佢嘈...

已經不想再吵...

所以所有野都冇拉...

歸回起跑點...

己經沒有任何力氣了...

好累好辛苦....

成晚同KOBE【牙哥】傾計..

六點幾訓左1陣就醒左..

起身刷牙..

兩隻眼都腫晒..

都吾知點出街好..

唉.

.吾打拉..

已經冇晒心情去打...

真係希望咩都冇發生過....

........

........

 

希望你搵到個值得你去愛既人..

吾好似我甘.....

......

......

 

 

2010 年 2 月 26 日  星期五   晴天


2010-02-26 不安 分類: 未分類

今日起身..

刷牙換3..

落魚屋企等佢..

之後落商場買LUNCH...

去的士站等牛奶仔&牙文..

牙文早就到左【醒目呢!!!><】..

牛奶仔要我地3個等佢1個..

超衰囉...

行去塔車..

慣左每日問牛奶仔飲左牛奶未呢!!!!

番到學校..

可樂糖差D比人拎晒丫..

><..

上堂堂都訓教..

累..

1路訓1路同牙威Sd SMS..

都係累..

放學..

係天安門同1齊傾計..

去ArT室..

拎完野..

吾等牛奶仔&蘇就同魚走..

END